94,6 van Lier naar Deux Acren - Reisverslag uit Lessines, België van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 94,6 van Lier naar Deux Acren - Reisverslag uit Lessines, België van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

94,6 van Lier naar Deux Acren

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

01 April 2014 | België, Lessines

Vanmorgen vroeg vertrokken na een prima ontbijt en goed geslapen. Op richting Mechelen, Londerzeel, Aalst, Ninove, Geraardsbergen en als einddoel Deux Acren. Onderweg zijn we in Eerdegem de eerste santiagozuil tegen gekomen met de aanduiding nog 2000 km voor wandelaars. De fietsers maken extra km.Voor het eerst een overnachting bij vrienden op de fiets. Ja Anneke het gaat er toch van komen. De fietsen staan keurig in de garage en wij werden hartelijk ontvangen. Inmiddels zijn we helemaal fris en fruitig en zitten nu op het terras naast de woning. Jan Louis zit nu het routeboekje door te nemen en verbaasd zich over de afstand door Frankrijk, gelukkig hoeven we het niet in een week te fietsen.

  • 01 April 2014 - 21:46

    Anneke:

    Met de vlam in de pijp...daar moest ik even aan denken toen ik jullie verslag las, alleen is het geen Brennerpas waar jullie door fietsen, leuk om alles te lezen, vooral zo doorgaan, mij doe je daar een groot plezier mee. Gistermiddag zat er een man tgegenover me aan tafel die opmerkte dat hij toch wel een beetje jaloers was. Dat gevoel had ik vanavond, na 2 drukke dagen met de kleintjes, zomaar alles laten vallen en op de fiets stappen. Nou ja, zo eenvoudig was het natuurlijk ook weer niet.
    Vanavond maar een mail gestuurd naar Ineke (de Zweden-mensen) dat we snel iets leuks moeten afspreken. Fijn dat het bij Vrienden op de Fiets ook goed gegaan is.
    Veel plezier morgen. Bonjours !!!

  • 02 April 2014 - 00:29

    Claudia:

    Hoi fietsers,

    Net thuis van de Pubkwis met 13 teams.
    Alles is weer goed gegaan en ik heb de deelnemers gewezen op jullie weblog.
    Fijn dat alles zo voorspoedig verloopt, het weer zit ook mee, geloof ik.
    Ik blijf jullie volgen !

    Groetjes Claudia

  • 02 April 2014 - 13:53

    Han:

    Hoi fietsers,

    Terwijl jullie het lood in de benen fietsen hebben de bridgecursisten zich maandag de rode wangen gekaart om hun eerste drive-je te spelen. Ineens gingen alle onderwerpen door elkaar en de creativiteit vierde hoogtij. We misten allemaal ons gokkertje Joke wel, maar dat maakte Marga ruimschoots goed met een opening van 4 klaveren.
    Even geen kijker voor het huis en ik geniet weer volop van mijn eigen tuin.

    Veel plezier en hartelijke groet,
    Han

  • 02 April 2014 - 14:35

    Wil Van Der Zande:

    Hoi Fietsers,

    Dit is een reactie van Ma: Oh oh wat een onderneming, heel veel plezier en ik zal blij zijn als jullie weer terug zijn!!!
    Heel veel liefs van Ma

    Wat een leuk verslag en wat een afstanden, klasse!

    Veel plezier en Bonjour.
    Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Lessines

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 26703

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: