Tussenstand 1206,7 km - Reisverslag uit Melle, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu Tussenstand 1206,7 km - Reisverslag uit Melle, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

Tussenstand 1206,7 km

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

12 April 2014 | Frankrijk, Melle

We zitten bijna op de helft

  • 13 April 2014 - 11:41

    Ilse:

    ZO!!! Dit is een kort verslag!
    Tja, de helft... Gaat best snel... Maar ik heb het idee dat de route er niet lichter op gaat worden...
    Dus ik zou nog niet gaan juichen bij de letterlijke helft, want er komt nog een pittig stukkie aan!
    Jullie zijn nu nog met de opwarm ronde bezig geloof ik... (als ik de verhalen moet geloven...)
    Veel plezier en succes verder. En tot het volgende verslag!

  • 13 April 2014 - 17:52

    Hanneke:

    Hi lieve kanjers / bikers, na veel omzwervingen eindelijk jullie verslagen van het leven gelezen en ik heb genoten. Rijden / fietsen jullie nu op de A10 of de N10, jullie zijn wel met de fiets hè. Caro heeft een soortgelijke ervaring gehad met de fiets op de Bvd Périphérique, zij deed ook alles op de fiets (een hele bezienswaardigheid daar en ook alleen maar leuke reacties) in Paris.
    Met Pasen (volgend weekend) waar zijn jullie dan? Ergens in de buurt van Bordeaux - Pau - Pyreneëen?
    Doen jullie ook nog Lourdes aan of is dat iets teveel van het goede:-)
    Pubkwis was zeker heel goed Joke en Jan Louis ik zit boven op het oud ijzer:-).
    Veel Franstalige muziek (naar concert van de Belg Stromae geweest) hier en Franse wijn natuurlijk:-) we houden het hier wel uit, maar missen jullie wel:-(
    S'amuser et de vous entendre.
    Hanneke en Frits

  • 13 April 2014 - 17:54

    Claudia:

    Allemachtig, als jeje even kwaad maakt zie ik je nog op de volgende pubkwis verschijnen !
    Maar jullie hebben nog wat kolletjes te nemen. Vandaag Parijs -Roubaix gewonnen door Nikki Terpstra ! Ja die Hollanders kunnen er wat van.
    Goede reis !

  • 14 April 2014 - 19:13

    Claudia :

    Hoi kanjers,

    Hoop dat jullie morgen een leuke stek vinden !
    Overigens was het mijn ervaring dat in veel restaurants de nadruk op het eten tijdens de lunch was, veel werkende mensen eten dan buiten de deur. S, avonds waren wij vaak alleen in een restaurant.
    Ik heb vandaag bij Lex de winterbanden laten wisselen maar later op de dag leek de winter terug te komen. in elk geval een storm met hagel, mijn bloembakken op het terras vielen om !
    Ik ben ook voorzichtig begonnen met pakken, alles bij elkaar scharrelen en moet ook nog een inenting herhalen.
    Tot schrijvens !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Melle

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 26726

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: