92,2 km Van Melle naar Saintes - Reisverslag uit Saintes, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 92,2 km Van Melle naar Saintes - Reisverslag uit Saintes, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

92,2 km Van Melle naar Saintes

Door: Jan Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

13 April 2014 | Frankrijk, Saintes

Hallo trouwe blog lezers,
Vanmorgen om 9 uur ontbeten in het hotel het is altijd afwachten wat er voor je klaarstaat maar ditmaal moeten we niet klagen maar een stukje kaas erbij zou wel lekker zijn.
Komt er een gast die al uitgeboekt heeft teruggelopen en gaat weer weg. Even later komt de dame van de schoonmaak aanlopen met een handdoek in haar hand en vraag aan de ober welke kan die gast vertrokken is Joke zegt nog zo mooi zeker zijn gebit vergeten en ja hoor zijn gebit vergeten. Het bezoek in het hotel was lekker druk en wel 3 kamers van de 8 en 6 mensen voor het diner waarvan 4 man personeel en wij in Nederland maar klagen op die Mark Rutte nou ga er maar zelf eens voorstaan we hebben het nog niet zo slecht zolang er maar gas vloeit uit het noorden hebben we het nog steeds goed. Stempels dit Keer niet verkregen alles gesloten maar vrijdag op de valreep een stempel aan de voorkant van MaIRIE ofwel gemeentehuis was de deur al gesloten ik maar even naar achter gelopen en hangt een bordje van ferme dus gesloten.
Zie bij het raam ernaast een 7 tal mensen rondom een tafel klop vervolgens even op het raam en laat ons stempelkaart zien er word gewezen naar de andere deur en ja hoor de deur werd opengedaan,bij uitzondering begreep ik ze waren aan het vergaderen ??? Volgens mij over een nieuw koffieapparaat.
Over de fiets nou daar is het laatste woord niet over gesproken maar ik heb wel de beslissing genomen na deze reis ruil ik hem in
Vriend Rud had gelijk die trommel van tandwielen en gewicht doet mij niet veel goeds het zit niet goed ben ook langs een specialist gereden maar kon mij daar niet volledig in helpen maar liet wel merken dat de tourrijders daar ook niet mee rijden snap het niet helemaal Joke vind hem heerlijk rijden.
Maar wat er ook gebeurd ik zal er komen al is het op handen en voeten.
Morgen bereiken we de kust eindelijk zeegezicht vandaag hebben we maar vroeg geschreven kunnen jullie op tijd naar bed en morgen weer vroeg naar SITA of welk bedrijf dan ook.
Gr. Van JL.

• 15 April 2014 - 13:11

Ilse:

Het is weer een mooi 'Jan Louis' verslag! Hi hi hi... Grappig hoe jij schrijft!