91 km van Onesse-et-Laharie naar Carresse-Cassaber - Reisverslag uit Carresse-Cassaber, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 91 km van Onesse-et-Laharie naar Carresse-Cassaber - Reisverslag uit Carresse-Cassaber, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

91 km van Onesse-et-Laharie naar Carresse-Cassaber

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

19 April 2014 | Frankrijk, Carresse-Cassaber

Hoi allemaal,
Hier het verslag van vandaag. Vanmorgen waren we vroeg wakker en hebben snel wat gegeten en de andere 2 slapers gedag gezegd. Vandaag zijn we alweer 3 weken onderweg en beginnen morgen aan de het laatste stukje van ca 1070 km. Het was super weer om te fietsen, de temperatuur was rond 23 graden, weinig wind, maar aan het einde van de middag dreigde er was regen te komen. Gelukkig is er voor ons niets uit de lucht gekomen, maar voor de landbouwers zou het natuurlijk wel een geschenk zijn. Vandaag enkele leuke klimmetjes gehad, maar die stellen niets voor als je naar de komende dagen gaat kijken. Na een kleine vergadering hebben we besloten de route over de Col du Somport te nemen en niet de Navarra. De Col du Somport is ca 500 meter hoger, de afstand is ook wat langer, maar we hebben nog wat tijd over om deze te nemen. We zitten inmiddels in een klein familiehotel, lekker schoon te wachten op ons avondeten. We zijn benieuwd of we morgen i.v.m. Pasen een eitje bij het ontbijt krijgen of is dat iets wat alleen in Nederland gebruikelijk is. We zien wel, groetjes allemaal en vrolijk Pasen.

• 19 April 2014 - 19:10

Ellen:

Eitjes zijn anders verstopt. Goed zoeken!