Ja wie volgt ons - Reisverslag uit Carresse-Cassaber, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu Ja wie volgt ons - Reisverslag uit Carresse-Cassaber, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

Ja wie volgt ons

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

19 April 2014 | Frankrijk, Carresse-Cassaber

Jan Louis en ik zouden graag willen weten wie ons eigenlijk via het blog volgt. We willen graag iedereen iets sturen, dus even via de email; kuiperjoke@ ziggo.nl naam en adres mailen.
We vinden het super dat er al bijna 1200 mensen gekeken hebben naar de blogs die we schrijven en genieten ook veel van de reactie's.

  • 20 April 2014 - 13:20

    Ulrike:

    hoi Joke en JL, natuurlijk vervolg ik jullie reis iedere dag, maar het schrijven is voor mij te moeilijk.... ;-) liefs en fijne paas dagen van Ulli

  • 20 April 2014 - 21:01

    Ilse:

    Nou ik heb mijn huiswerk gedaan! Heb de blogs weer gelezen die 'achter' liep...
    En heb mijn adres via de mail verstuurd! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Carresse-Cassaber

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 26696

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: