Extra verslag - Reisverslag uit Jaca, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu Extra verslag - Reisverslag uit Jaca, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

Extra verslag

Door: Jan Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

22 April 2014 | Spanje, Jaca

Hallo luitjes,
Ik kan het niet laten om ook wat te leuteren.
Vannacht in het
laatste hotel ben ik in de nacht even naar het toilet gegaan Joke lach in diepe slaap denk doe geen lamp aan denk nog van wat een vreemde toiletbril??? Bij nader onderzoek zat ik op een bidet.
In het hotel heb ik nog een leuk gesprek gehad met een motorrijder zijn maat had onverwachts afgezegd dus dan maar alleen,samen tot de zaak begon te sluiten nog een biertje gedronken de volgende dag bij ontbijt elkaar nog even de hand gegeven.
Nou de klim kan gaan beginnen de hoteleigenaar zwaait ons uit en haalt nog even zijn hand over zijn voorhoofd niet van het harde werken maar wat ons te wachten staat??
Het is een zware stijging ieder van ons rijd zijn eigen tempo dat is noodzakelijk.
Af en toe even wat eten nu is het echt zweten geblazen de toppen vd bergen zie je niet alles is ingepakt vd nevel ofwel mist.
Wat Joke beschrijft je moet het zelf meemaken dit is moeilijk te beschrijven.
Eindelijk het hoogste punt bereikt mist weg wat een uitzicht.
Samen zeggen we nog wat een geluk met het weer ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zeggen ik stop ermee.
Bij de afdaling regen ook weer eens lekker je gaat nu naar beneden ik stop om op Joke te wachten stopt er een dame en begint dat dit geen weer is om te fietsen en bied haar huis aan om even bij te komen je snapt het al Joke rijd als een speer voorbij om 100mtr verder te schuilen neem snel afscheid vd dame
Je snapt het al ik snapte van het gesprek geen ene zak maar toch heel attent. Onder een tunnel wat gegeten en aan de ene kant regen aan de andere zijde de zon.
Heerlijk weer verder genieten we rijden nu op een drukke weg dus even reflectie hesjes aan overigens in Spanje verplicht
Nou weer genoeg voer en nu snel kijken naar goede ????

Gr. Jl Joke.



  • 22 April 2014 - 20:18

    Ellen:

    Leuke onderbreking van Goede!!!!

  • 23 April 2014 - 09:37

    Anneke:

    Buenos dias familia,
    Willen jullie goed opletten om geen rode kleding te dragen, jullie komen in de buurt van Pamplona waar de stieren opgefokt worden met rode lappen om in juli tijdens de stierengevechten hun stieren
    (mannetje) te staan. Jullie zijn gewaarschuwd !
    Zeg later niet: ik heb het niet geweten.
    Tot zover, groetjes Anneke


  • 23 April 2014 - 09:53

    Rud En Adri:

    Applaus ! Wat jullie doen is een hele prestatie en wij vinden het leuk om mee te reizen, hartelijke groet

  • 23 April 2014 - 10:38

    Ilse:

    Waar een bidet al niet handig voor is! ;-) ha ha ha...
    En ja... Wat had je dan gedacht!? Joke fiets wel door! Als die gaat, gaat ze als een speer! :-)
    Jullie schrijven leuke verhaaltjes! Tot snel!

  • 23 April 2014 - 13:18

    Wil Van Der Zande:

    Hoi Spanjegangers,

    Het is weer woensdag, dus weer even een reactie van Ma, natuurlijk weer een week weggestreept.Wat een mooie blauwe lucht en wat maken jullie veel mee.
    Ik was eerst heel zenuwachtig dat jullie weg waren maar ik ben nu helemaal gerustgesteld omdat jullie het zo leuk hebben, wat een leuke verhalen.

    Veel liefs van Ma

    Het blijft genieten van jullie verhalen.

    Liefs Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 26701

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: