Reactie op een reactie van een van onze volgers - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu Reactie op een reactie van een van onze volgers - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

Reactie op een reactie van een van onze volgers

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

30 April 2014 | Spanje, El Burgo Ranero

Beste volgers, misschien zijn er buiten Ellen een aantal volgers die onze reactie in het vorige blog niet helemaal kunnen volgen, maar wat is er aan de hand;
Iemand die onder de naam San..... Een reactie heeft geplaatst op ons blog van gisteren, had wat op en aanmerkingen. Zie de reactie van deze persoon op ons blog en onze reactie.

Groetjes allemaal

  • 30 April 2014 - 23:24

    Anneke:

    Hallo voorgangers en via de mailberichten zijn wij achtervolgers.
    Even een paar dagen time out genomen, omdat ik zeker weet dat jullie daardoor niet van de wijs raken en stug doortrappen. En wat betreft de reacties die gisteren geplaatst zijn door SAN ? misschien och goed om de weten dat er veel wegen naar Rome leiden, daar valt ook jullie reis onder.
    Ik zou zo zeggen: blijf genieten en doorfietsen. Misschien nog een keer 1 dag vrij ?
    Tot het volgende bericht, groet van ons, Anneke

  • 30 April 2014 - 23:55

    Ellen:

    Oh hahaha! Ik zie nu de reactie van een paar dagen terug. Worden jullie even op de vingers getikt door zo'n zuurtje! Ach, vast goed bedoeld allemaal..... Jullie barsten van de energie, Siësta kan altijd nog! En heerlijk toch die Cena?.Was voor de oude Pelgrims vast ook een uitkomst geweest, zo heb je tenminste wat aan je dag!
    Ik wil jullie niet onrustig maken overigens, maar wij gaan zaterdag weer aan de Cena bij Judith. Weet nog niet welke route we zullen pakken, maar alle wegen komen altijd bij de Remise uit!
    Muchos plezieros! Al zal dat ook wel geen correct Spaans zijn... ;-)
    Bedankt voor het lachen zullen we maar zeggen!

  • 01 Mei 2014 - 07:48

    Annelies:

    Lieve schoonzus en zwager,

    Hier weer even een berichtje van ons. Sodemieters, we hadden wat achterstand opgelopen met lezen, maar zijn nu weer helemaal bij! RESPECT en BEWONDERING, dat hebben wij voor jullie. Het zijn er maar weinig die het jullie nadoen, en als ik het aan iemand vertel dan kijken ze mij ook echt zo aan van: dat meen je niet! Dat zijn natuurlijk net als wij, mensen waarvan de fiets als jaren in de schuur staat, en er alleen op gefietst wordt als ze naar een feestje gaan. Anderen die wel veel fietsen kijken dan echt zo van, dat zou ik ook wel willen doen! Maar jullie doen het!!! Wij zijn trots op jullie en hopen dan ook dat de laatste 650 km net zo voor voorspoedig gaan als de kilometers daarvoor, en dat jullie veilig het eindpunt bereiken. Dikke kus van jullie broer, en schoonzus!!!!,xxxxx

  • 02 Mei 2014 - 18:02

    Ilse:

    Ik had hem al door ja... Hi hi hi...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Burgo Ranero

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 26695

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: