64,5 km van Melide naar Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 64,5 km van Melide naar Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

64,5 km van Melide naar Santiago

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

06 Mei 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Ja we zijn er , morgen komen we met een verslag. We gaan nu gezellig lekker wat eten en nagenieten.
Groetjes

  • 06 Mei 2014 - 20:12

    Ellen:

    Jeeeeeeej! Wat ontzettend goed van jullie! Ik ga nu dan maar even de kijkcijfers van GTST opkrikken, ik kijk uit naar jullie verslag morgen. Geniet vanavond van jullie prestatie. Salute!

  • 06 Mei 2014 - 20:21

    Wim En Anja:

    Gefeliciteerd met het behalen van jullie doel, fantastisch. Geniet er maar lekker van voordat jullie verder gaan.Ontzettend goed gedaan.Adios

  • 06 Mei 2014 - 22:08

    Anneke:

    Lieve familie,
    Wat graag hadden wij jullie met open armen weer ontvangen zoals we jullie met onze beide armen (en schouder, je weet wel|) enthousiast hebben uitgezwaaid.
    Ik stel me voor dat je zo'n prestatie levert met een innerlijke kracht die je
    a. laat besluiten om een dergelijke tocht te maken
    b. de onverzettelijkheid geeft om door te gaan
    c. gezond en wel de eindbestemming laat halen.
    Jan-Louis als Steef dit stukje zou schrijven dan riep hij nu in je boordtelefoon: well done
    Joke weer een levenservaring rijker....pakt niemand je af.
    Liefs van ons beiden.

  • 07 Mei 2014 - 08:21

    Cees & Marian:

    GEFELICITEERD wat geweldig wat gaat er nu door jullie heen jullie hebben het gehaald
    geweldig nu lekker genieten.

    Liefs Marian & Cees

  • 07 Mei 2014 - 09:27

    Claus:

    congratulations fietser!!!

  • 07 Mei 2014 - 10:11

    Ilse:

    Super!!! Ik heb het al vaker gezegd... Maar ik zeg het gewoon nog een keer:
    Ben super trots op jullie!! Ik doe het jullie echt niet na! Dat gaat mij niet lukken ook al zou ik heel graag willen.... Hoop dat jullie nog even verder genieten van wat er nu nog allemaal komen gaat. Wat en waar en hoe dat dan ook mag wezen!... hi hi hi... Maar ik hoop jullie toch wel weer binnenkort snel te zien, want stiekem mis ik jullie wel! ;-) Xxx

  • 07 Mei 2014 - 10:45

    Rud En Adri:

    Van harte gefeliciteerd met het bereiken van de eindbestemming Santiago !! Geweldig en veel dank voor de leuke verhalen !!

  • 08 Mei 2014 - 21:14

    Dorien (dochter Rud En Adri):

    ...en ook mijn felicitaties. Wat een prestatie, super knap gedaan!!

    groetjes,
    Dorien

  • 14 Mei 2014 - 22:12

    Margreet:

    Hoi Joke en jan Louis, wij zijn niet zulke trouwe schrijvers en supporters, dat valt vast tegen, maar we lezen jullie reisverhalen met heel veel plezier. Soms kan ik er geen touw aan vast knopen aan de verhalen van JL maar gelukkig kennen we hem. Wij vinden het super knap dat jullie dit gedaan hebben, hebben we enorme bewondering voor. Wat een doorzettingsvermogen. Je snapt dat Peter hartstikke jaloers is en dit ook graag een keer zou willen doen. Weet alleen nog niet met wie haha. We hopen dat jullie nog heel veel plezier hebben en nog lekker een stukje doorfietsen, anders houden de verhalen ineens op.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 26716

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: