Heen en terug naar het einde van de wereld 32 km - Reisverslag uit Corcubión, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu Heen en terug naar het einde van de wereld 32 km - Reisverslag uit Corcubión, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

Heen en terug naar het einde van de wereld 32 km

Door: Jan Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

09 Mei 2014 | Spanje, Corcubión

Hallo volgtoppers,
Vervolg. Jacob is dus met bootje aangekomen en wel op het punt wat ze noemen het einde vd wereld zijn bootje zat vol met aangegroeide schelpjes dus vandaar dat een ieder loopt met een schelp,
Op die plaats is een kerkje ontstaan maar is later verplaatst althans het fundament naar SANTIAGO,
Waar later de kathedraal bovenop is gebouwd.

GOUD
Ook de ploppers treden binnenkort weer op in de arena super op het hoogte punt gaan de lampen uit en ze roepen keihard we willen de handjes zien en een ieder steekt zijn aansteker aan nou al dat flikkerende licht hadden we samen gisteravond in het restaurant in de verte al die lampjes en dan weerkaatst het over het water prachtig ,
Wie dat ook voor elkaar krijgt is een andere flopper,
En wel de paus zegt altijd zo mooi ik wil de handjes zie 'n voor het gebed nou daar spelen de kleine italiaantjes gretig op in,
Voor je het weet dan ben je je ketting kwijt ja je moet natuurlijk wel laten zien dat we het goed gedaan hebben.
Aan het einde vd dienst krijg je nog wel de zegen dat maakt ook alles wel goed.
En dan zo van bedankt voor die bluumen bedoelt die nu het goud o toch die mooie tulpen uit HOLLAND??????
In Nederland is het weer niet zo goed maar hier is het ongeveer 25 Gr. Lekker buiten onder het genot van een glaasje wit.
De tocht van de dag was in een woord geweldig nou voor die bergjes daar draaien we de hand niet meer voor om,
En dan zie je plots de zee aan de linkerkant en dan die kleur blauw in een woord fantastisch dat is genieten .
Maar ook hier geen gelegenheid voor een kaarsje en ook het pakken van schelpen uit de zee nou het is een grote rotswand waar je op staat met een stalen paal vol met kleding schoenen nou bedenk maar wat tussen de kleding zag ik een zekere volk......nou laat maar rustig hangen ,ja toch ik zeg het roer moet om nou men begint het te begrijpen.
Veel foto's ik begin op onze fotograaf KEES te lijken die weet er ook raad mee.
Ook op deze plaatsen maak je veel foto,'s voor anderen ook 2 Nederlanders op de fiets dat zie je niet gelijk maar ik begin in het Chinees te praten zegt de een tegen mij van praat maar in het Nederlands dat verstaan we beter dan dat Chinees.
Ik stel voort dat we wel een goed hotel weten maar ze rijden toch nog even door nu het weer nog goed is want het schijnt dat het gaat veranderen en voor ons begint het bloed toch weer te kruipen dus de volgende ochtend opbreken en GAAN,
Waar naar toe dat weten we nog niet maar er komt nog wel een verhaal.
Intussen zit Joke een boek te lezen en wel een nieuwe manier van lezen en wel zonder papier.
Wel een mooie manier van lezen het scheelt je wel gewicht of toch niet want we zijn weer aan het inkopen geslagen.
Een ding ik had onderweg nog een steen en een stuk ijzer meegenomen nou dat hebben we in de zee gegooid,en wel met de woorden van het gaat jullie allemaal goed.

  • 10 Mei 2014 - 15:24

    Ilse:

    Hi hi hi... Weer een heerlijk JL verslag! :-) Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Corcubión

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 26708

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: