70,9 km pontevedra naar Baiona - Reisverslag uit Baiona, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 70,9 km pontevedra naar Baiona - Reisverslag uit Baiona, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

70,9 km pontevedra naar Baiona

Door: Jan Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

12 Mei 2014 | Spanje, Baiona

Daar gaan we weer ik had een mooi verslag gemaakt ben ik alles kwijt, aangezien ik vele monden in Nederland moet voeden even de moet om opnieuw te typen.
Vanuit het hotel zonder bier even ontbijten in de stad,
Rustig eten je kent dat wel aan de overkant van de straat was het al lekker nou lekker er werden loten verkocht zeg maar Staatsloterij veel mensen kopen een lot het zal je maar gebeuren,
Wie koopt nu zo'n lot nou in dat half uur het geheel bekeken te hebben???
Gewoon arm en rijk ,rijk zou je zeggen waarom kopen deze mensen een lot nou heel simpel een boer en een zog hebben nooit genoeg.
Op de fiets de juiste route oppikken nou sneller gezegd dan gedaan ja de N 550 moeten we hebben ookee' doen we ja fout dus we hadden de andere N 550 moeten hebben inmiddels rijden we al7 km op de snelweg ons werd het al snel duidelijk waarom zo veel mensen naar ons toeteren ik dacht nog van leuk zoveel fans maar het lampje begon te branden toen we tol moesten betalen dus maar lopend langs de vangrail terug.
fOUTJE.
Voor de rest ging de route lekker gewoon een weg volgen andere optie is er niet.
Nu rijden langs de kust prachtig en er komen ook steeds meer palmbomen.
Bij een ooievaarsnest was de vogel gevlogen en ja hoor op weg naar het 't GOY daar zal binnenkort wel het een en ander gaan gebeuren prachtig toch.
Aan de temperatuur ligt het niet onze Piet had gelijk 25 tot30is nu geen uitzondering ook van 12 Gr. Maar dan in de schaduw.
Als je praat over mosselen dan denken wij van de Zeeuwse ieder jaar zijn ze steeds beter vetter en mooi van huid maar hier kunnen ze er ook wat van honderden vlotten drijven in de zee voor de moosselteelt prachtig om te zien en joke heeft ze al mogen proeven nou ze zijn beter dan alle voorgaande jaren.
Ja mensen nog even en dan gaan we praten in het PORTUGEES,
Want de grens nadert nu wel heel erg snel blijven we schrijven voorlopig nog wel dit levert zoveel geld op dat we wel moeten.
Gr. jL en natuurlijk Joke ligt trouwens al te slapen.
Tussen neus en lippen door ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor de mensen van de tour de Frans die trappen wat af daar kunnen wij over meepraten dat is echt topsport maar voor onze begrippen is het ook topsport,
Mijn oogjes vallen nu ook bijna dicht maar wilde jullie toch wat leesvoer geven nou tot morgen en nogmaals een vriendelijke groet uit het steeds verdere ZUIDEN.

  • 17 Mei 2014 - 09:14

    Ilse:

    :-) Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Baiona

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 26714

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: