65,3 km van Caminha naar Esposende - Reisverslag uit Esposende, Portugal van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 65,3 km van Caminha naar Esposende - Reisverslag uit Esposende, Portugal van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

65,3 km van Caminha naar Esposende

Door: Jan Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

14 Mei 2014 | Portugal, Esposende

Hallo trouwe volgers?
Nog even en dan ja overal komt een einde aan en als je het goed is bevallen kijk je er ook weer leuk op terug ja toch,
In de middag aangekomen in het hotel ja en wat voor een hotel het begint met een ster en het eindigt op een ster nou hoeveel er tussen zitten dat ben ik kwijt .
Het voordeel is dat je voor goedkope prijzen een kmr hebt het is nog geen hoogseizoen,de prijs vd kmr laat ik aan Joke over ze lult
Er altijd wel wat van af een echte pelgrim dus
In de middag zoeken naar een hotel van de weg af het dorp in komen terecht op een kerkplein het zat goed vol met mensen dus gezellig,
Kijken en nog eens blijkt achter ons in de rug een hotel te zijn,
Ja en wat voor een hotel het het heet design en wijnhotel
Nou als de prijs mee zit okee we blijven met ontbijt laat je verrassen.
Veel foto's gemaakt maar de kmr's hebben geen nmr maar een naam voor ons magnetic.
De badkamer is omringd met glas en de douche heeft 5 functies nou dat is wel even puzzelen voor je de juiste straal te pakken krijgt.
Op de gang staat een Solex in de tuin een brommer en er is een aparte ruimte om wijn te proeven of te dineren er waren weinig gasten dus eten in de avond niet mogelijk maar erg smaakvol ingericht de wijnen staan in afgesloten ruimte met glas ervoor de flessen zijn leeg maar als je er een wilt geen probleem in de kluis staan de volle
Vanwege dat er gestolen werd hebben ze het op deze manier opgelost zelf vind ik op de kmr's veel handdoeken waar moet je ze allemaal voor gebruiken doe je thuis ook niet en dat kan alleen de prijs maar drukken.
Het ontbijt was helemaal af maar je eet toch weer teveel wel alles opgegeten wat je neemt,
De fietsen mochten in de hal geparkeerd worden naast de leeslamp fiets je weet wel waar ik de oudjes mee wil activeren meer te bewegen,
Staat mijn fiets weer te lekken nou snel weg poetsen dan maar.
Vandaag maar niet te ver als we iets leuk vinden dan nog maar een snipperdag want ja je baalt wel een beetje de temp van 30gr dat is niet niks dus een beetje afkoelen in de middag no. een dorpje aangedaan om wat te eten ik blijf bij de fietsen en Joke gaat nog een klein winkeltje binnen voor kleding nou ze is maar naar buiten gevlucht staat de verkoopster met de mobiel te beppen en zegt nog zo mooi waar ze het lef vandaan haalt om
haar wat te vragen.
Ja we gaan een andere tijd tegemoet trouwens daar zitten we al midden in je moet zelf ook goed oppassen want je doet zelf ook snel mee.
Daar zal ik nog weer wat over schrijven.
We hebben niet overdreven veel km's maar dat hoeft niet maar wat we wel hebben is een hotel nou dat hebben we gewoon maar voor ons zelf afgehuurd nou ja voor ons fatsoen laten we mondjesmaat wat mensen toe ja 8 man personeel en die allemaal in je nek staan te hijgen dat lijkt leuk maar dan zit je ook maar op de tocht?. Groetjes tot morgen

• 17 Mei 2014 - 09:22

Ilse: