62,7km Dange-Saint Romain naar Poitiers - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 62,7km Dange-Saint Romain naar Poitiers - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

62,7km Dange-Saint Romain naar Poitiers

Door: Joke Jan Louis is aan het dromen

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

11 April 2014 | Frankrijk, Poitiers

Ja vandaag maar een korte route gefietst, Jan Louis ligt nu te dromen over de oude auto's die hij gezien heeft vanmiddag en ik mag vandaag nog een keer een stukje schrijven. Rond het middaguur zijn we in Chatellerault aangekomen om het auto museum te bezoeken en hebben ook nog een mooie stempel gescoord bij de St. Jacobskerk, dit moeten we natuurlijk ook bijhouden. Jan Louis is het museum gaat bezoeken en ik heb heerlijk in de zon op een bankje in het park een boek zitten lezen. De tijd vloog om en Jan Louis was veel te snel weer terug. Het boek is bijna uit en als er iemand interesse heeft in De chirurg van Tess Gerritsen, stuur ik het wel op. Graag adres doorgeven, bij meerdere kandidaten gaan we eerlijk loten. Morgen gaan we richting de kust en hopen dat het weer goed blijft. Gisteren was het tussen de 28 en 33 graden. Vandaag werd het niet warmer dan 24 graden en hebben we drie druppels regen gehad. Wat ons opval is dat iemand vraagt wat er om het vlaggetje zat, twee dagen geleden. Het is iets was je normaal in Frankrijk niet tegenkomt, maar ze zijn lekker. We fietsen misschien naar jullie mening een beetje veel, maar het gaat vanzelf, je heb niet in de gaten dat je zoveel km's maakt. Onderweg kom veel mooie dingen tegen zoals een koperen boom vol met geelkoperen appels, mooie tuinen en kastelen. We vonden het vanmiddag wel grappig dat er een aantal mensen zich zorgen maakten en dat via de chat lieten weten. Nou het probleem was duidelijk, geen WiFi en overdag hebben we geen verbinding via de telefoon met WiFi. Ja het moet uit de breedte of lengte komen. Jan Louis is inmiddels wakker en kunnen we de stad onveilig gaan maken. Groetjes allemaal

  • 13 April 2014 - 11:30

    Ilse:

    Jullie treffen het tot nu toe echt met het weer! Top! Vind ik leuk/fijn voor jullie!
    En wat die 'zorgen' betreft via de 'chat'... Ik denk dat het meeste geinen was...
    Fijn dat alles zo goed gaat! Ik ga snel naar het volgende verslag. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Poitiers

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 26762

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: