84 km van Hospital de Orbigo naar Ponferrada - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 84 km van Hospital de Orbigo naar Ponferrada - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

84 km van Hospital de Orbigo naar Ponferrada

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

02 Mei 2014 | Spanje, Ponferrada

Lieve volgers het was vandaag een pittig dagje, we hebben net een hotel kunnen vinden. Morgen komt het verslag,
Groetjes

  • 02 Mei 2014 - 20:37

    Claudia:

    Hoi jongelui, nee hoor alles behalve lui !

    Even een leuk nieuwtje ! Ruud en Helma gaan deze zomer ook met de fiets naar de Pyreneeën , maar ik denk de oostelijke route en .......met tentje achterop.
    Ja ik had wat kontakt ivm de Pubkwis. Er hebben zich voor de finale pas 7 teams aangemeld
    Dus ik ga volgende week wat reclame maken. Het wordt in Driebergen gehouden.
    Vandaag is Jan en morgen is Pim jarig..Pim viert het zondag , maar het wordt koud.
    Ik zie mijn collega Tibetgangers morgen middag, laatste instructies krijgen we.
    Hoop jullie voor mijn vertrek nog te zien, maar ja jullie verklappen niet wat jullie gaan doen....
    Fijne avond,

    Liefs Claudia

  • 03 Mei 2014 - 11:17

    Caminofrans :

    Hola pelegrinoos,
    Het is geweldig hoe jullie op avontuur zijn!
    Buon Camino,
    Caminofrans

  • 03 Mei 2014 - 20:14

    Ilse:

    Dan druk ik meteen door naar morgen! :-) Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ponferrada

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 26748

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: