53,1km Ponferrada naar Puerto Pedrafita - Reisverslag uit Pedrafita, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 53,1km Ponferrada naar Puerto Pedrafita - Reisverslag uit Pedrafita, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

53,1km Ponferrada naar Puerto Pedrafita

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

03 Mei 2014 | Spanje, Pedrafita

Beste Volgers,
Het verslag van vandaag maar gelijk. We dachten na gisteren dat we vandaag wel een rustige dag zouden krijgen met wat stevige klimmetjes en misschien rond het middaguur een hotel zoeken, zodat we een middagje rustig aan zouden gaan doen en de was.
Gezien de hoogte van gisteren, 1545 meter en de hoogte waar we nu zitten 1100 meter, hadden we niet verwacht zo'n zware beklimming voor onze kiezen te krijgen. Het is hier super warm en dat werkt natuurlijk bij een inspanning ook een beetje tegen. We klagen niet, we hebben vandaag meerdere malen geroepen, we verkopen ons huis en gaan hier wonen. Wat een mooie omgeving, heerlijke temperatuur en er staan leuke opknappers onderweg. Een mens mag natuurlijk dromen, maar thuis hebben we het ook heerlijk. In ons appartement in onze tuin heeft de familie pimpel zich gevestigd, die dachten natuurlijk hier woont tijdelijk een kraamverzorgster, altijd handig. ( dit hebben via de mail van Mart en Marlin vernomen) en natuurlijk als we hier gaan wonen gaan we onze kinderen, kleinkinderen, familie en jullie allemaal verschrikkelijk missen. Nee we blijven niet we hebben nog 175 km voor de boeg en verwachten dinsdag aan te komen in Santiago.

Een van de chauffeurs van de voedselbank, Frans volgt ons ook via dit blog en graag willen wij hem sterkte wensen met het herstel van zijn heupoperatie. Jammer Frans dat je door een ongeval je reis naar Santiago per fiets komende maand heb moeten annuleren.

Jan en Pim van harte gefeliciteerd weer een jaartje erbij. Vanavond nemen we een drankje om dit te vieren.

Groetjes allemaal

• 03 Mei 2014 - 20:35

Ilse:

Mooi verhaaltje weer... :-) Xxx

• 04 Mei 2014 - 12:15

Rud:

Rijden ze daar ook nog in een 2cv rond, mooie plaatjes, je komt ze ook overal tegen. Zet hem op voor de laatste paar! kilometers. Geniet nog van de mooie omgeving!