89 km van Noia naar Pontevedra - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 89 km van Noia naar Pontevedra - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

89 km van Noia naar Pontevedra

Door: Jan Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

11 Mei 2014 | Spanje, Pontevedra

Nou volgers het begon alweer lekker vandaag ben vroeg op,
En prompt mijn MOB gaat af ,
Is het PIET van het weer nou JL voor jou het weer voor vandaag?
Nou ik hoop voor ons een beetje regen zodat Nederland wat minder krijgt nou kom maar op,
Voor de zondag en de maandag een volle 8 hier en daar een wolkje dus veel zon met een beetje westenwind maar in de nacht wat krachtiger zeg Piet waarom bel je ons zo vroeg,
Nou ik heb een reportage met Andre' Rhieu maar het gaat niet zo goed met zijn stem ,enorm hees mijn antwoord is ook namens mijn zwager uit Duitsland het allerbeste maar ja wees eerlijk uiteindelijk gaat het niet om zijn stem maar om zijn viool en dat zijn snaar maar lekker gespannen mag staan.
Zeg Piet, oet Moon.

joke bleef maar lekker zzzlapen niet wakker maken ik ga mijn benen vast intrappen op de hometrainer zijn ze vast voorbewerkt op de fiets nee deze meters komen niet op de fietsteller,
Nou deze hometrainer heeft geen wiel maar een groot dynamo ,
Bij lekker te trappen gaat de televisie aan en kan je rustig alles volgen.
Nou wat een uitvinding mooi voor onze oudjes al trappende kunnen ze naar wat voor een programma naar de televisie kijken voordeel is zij hebben dan minder fysiotherapie nodig het medicijn gebruik loopt hierdoor drastisch terug dus minder kosten,
In ruil hiervoor een massage
Nou mensen op de fiets en trappen maar.
In het hotel waren we hevig aan het zweten onder de oxels,nou de eigenaar van het hotel liep maar te zweten en ja om de koelkast te vullen met champagne?? Wat nou weer we hadden beloofd als Nederland zou winnen met het euro songfestival wij als Nederlander zouden trakteren op champagne dat scheelde niet veel
Persoonlijk had ik liever gezien dat Rusland had gewonnen en dat Onze vrienden uit Duitsland nog het liedje van vele jaren terug nog eens lieten horen van

Een beetje vrede een beetje vrede weten jullie nog, zij kreeg toen een staande ovatie en een ieder had tranen in zijn ogen,
Nou misschien dat meneer Poetin dan ook denkt van waar ben ik mee bezig.
Het fietsen was vandaag zwaar veel km's maar veel gefietst op de N 550 gelukkig weinig verkeer maar wat de mensen al niet uit hun raampje van de auto gooien dat zie je pas als je op zo'n geteerde autobaan fietst.
Aangekomen in het hotel en nu hebben we kmr nmr 502,snel douchen en
Snel naar beneden voor een biertje nou is het vat leeg plaats je toch een nieuwe nee dat gaat niet ik heb maar een vat??
Morgen weer nieuwe verhalen misschien vanuit het zonnige PORTUGAL.

  • 11 Mei 2014 - 22:39

    Claudia:

    Hoi daar ,

    Even reageren op ein bischen Frieden........
    Gisteravond zat die Rolf Siegel achter de piano bij een deelneemster van , niet Duitsland, maar ik weet niet meer van welk land. Dus je gebedenzijn een beetje gehoord.
    Ik ben het spoorboekje kwijt, maar mag ik vragen : waar gaat de reis naar toe ??
    Je kent me, ik hou van duidelijkheid.
    Joke heb je ontbijt op bed gehad ? Ik ook niet.
    Het regent en bliksemt , niks an.
    Ga maar eens vroeg naar bed. Salute, Ciao Claudia.

  • 17 Mei 2014 - 09:10

    Ilse:

    :-) Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pontevedra

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 26839

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: