0 0 geen meter gefietst - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 0 0 geen meter gefietst - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

0 0 geen meter gefietst

Door: Jan. Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

27 April 2014 | Spanje, Belorado

Ja, voor jullie volgers is het uitbuiken op de bank of waar dan ook nou dat geld ook voor ons,
Maar niet van het eten van een oranje tompoes.
Even serieus ik dacht dat ik de enige was maar nee gisteren een gesprek met een groep uit Denemarken en uitte zich met de zorg die ik heb.
dE WERELD HANGT AAN EEN DrAADJE ?? Als deze knapt komt er geen TSUNaMi .
Als twee buren een verschil hebben over de grens van hun tuin nou dan kunnen we de rijdende rechter inzetten uitspraak en hup daar moet je het mee doen . Klaar uit.
Maar als twee grootmachten een meningsverschil hebben over het inpikken van een groot gebied ook dan zal onze rijdende rechter daar geen oordeel over kunnen geven .
Maar goed aan gezien wij onze tanks hebben verkwanseld voor een habbekrats heb ik zelf maar een tank aangeschaft zie foto ja dat gaat Joke lukken.

Of ik Joke goed verzorg nou dat kan ze beter zelf vertellen maar aan mijn zijde doe ik daar heel veel aan.
Als ik het nu aan Joke zou vragen nou die speelt nu als receptioniste bij de balie van het hotel om de boekingen te regelen.
Om de financiën hoeven jullie je eigen geen zorgen te maken en wel Joke vind 2 € tussen het grind nou het diner voor vanavond is weer betaald want dat kost hier niet veel maar ik moet zeggen het is hier niet de REMISE.
Vandaag zondag hebben we een welverdiende rust genomen we waren daar beide aan toe

  • 27 April 2014 - 20:52

    Claudiaweegh:

    Goed zo jongelui ! Rust maar lekker uit....

  • 29 April 2014 - 15:25

    Ilse:

    Jullie verdiende rust! Goed zo! Leuke foto's trouwens! :-) Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Belorado

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 26840

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: