66,4 km van Estella naar navarete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu 66,4 km van Estella naar navarete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Jan Louis en Joke Kuiper - WaarBenJij.nu

66,4 km van Estella naar navarete

Door: Jan Louis

Blijf op de hoogte en volg Jan Louis en Joke

25 April 2014 | Spanje, Navarrete

Ola, nee ik ben de c niet vergeten want cola drink ik niet.
Weer zo'n dag om niet te vergeten fantastisch geslapen ja vind je gek met zoveel inspanning.
Eindelijk een lekker ontbijt nou daar kunnen we over meepraten
De fietsen in de parkeergarage dus dat zit ook goed.
Vertrokken uit het hotel naam Jerry de temp Rond de 3gr wat dikker kleden boodschappen doen ik wacht wel bij de fietsen begint het flink te sneeuwen met een stevige wind mar nee de bomen in de straat waren hun bloesem aan het loslaten
We gaan weer flink aande gang vooral de positie kont , zadel dat moet goed zitten.
Kom onderweg tegen een groot veld met in bloei staande doperwten met een grote vogelverschrikker die rond draait moest gelijk denken aan Martine Bijl met de reclame van HAK nou ze had niet misstaan in dit veld.
Vandaag was het berg en dal veel naar boven met afdalingen naar beneden zie ik iets hollen in de verte word steeds meer benieuwd wat is daar aan de hand nou een Hollander hardlopend en dan ook nog een klein karretje trekken op 3 wielen prachtig om te zien
Hij loopt per dag tussen de30 en 80 kilometer afgelopen jaar nog wat omleidingen gehad. De leeftijd van deze man schrik niet 80 jaar ja ik herhaal tachtig.
Ook een speciale politieauto stopt bij de gesprekken van ons maar maande ons om niet zo op de weg te gaan staan om problemen te voorkomen lossen we dit snel op.
Ieder vervolgd zijn weg.
Wat me opvalt 's dat er zover ik kan zien weinig afval ligt langs de wegen ten opzichte van Frankrijk goeie zaak.
Ook zien we in dit land geen watertorens maar veel windmolens ja honderden prachtig de stroom moet toch ergens vandaan komen.
Alleen al bij ons 2 telefoons i-pad fototoestel Tom Tom je staat er niet bij stil maar we hebben veel energie nodig.
De omgeving is prachtig veel druivenvelden nou dat bevalt Joke wel dus straks weer lekkere wijn.
Overigens het is hier niet duur de btw is hier 10 procent zit Europa dan niet op een lijn vergeleken bij ons met ja 21 procent.
En wij maar braaf betalen aan Brussel.

  • 26 April 2014 - 12:27

    Claudia:

    Hoi Ollanders,

    Pas maar op met die Spaanse politie, ze zijn berucht om hun vage boetes en het achter bochten op de loer liggen.! En het zou mij niet verbazen dat jullie in aanmerking komen voor een snelheidsovertreding !
    Op dit moment kijk ik naar de koning met aanhang, in Amstelveen zijn de prinsesjes mee, dus dat kan niet meer stuk.
    Neem er vanavond maar een extra borrel op, tompoucen en oranjebitter zullen ze wel niet hebben.

    Groeten Claudia

  • 29 April 2014 - 15:14

    Ilse:

    :-) Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Navarrete

Jan Louis en Joke

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 26739

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: